Chcete dovést svoje SEO ve Znojmě k dokonalosti? Pak si přečtěte o aktuálním směru, kterým se bude oblast vyhledávání v roce 2021 ubírat. Základní shrnutí od odborníků je tady. Díky tomu můžete svou SEO strategii lehce upravit, nebo překopat od základů, každopádně podle posledních trendů.
SEO Znojmo = mobilní SEO
Zajištění, aby váš web dobře fungoval na mobilních zařízeních, tedy mobilní SEO, by mělo být prioritou. Protože mobilní vyhledávání “převálcovalo” stolní počítače. Klíčem je jednoduchost designu, snadná orientace a zobrazení veškerého obsahu i obrázků na mobilních telefonech. Podle dostupných informací Google již nebude hodnotit vyhledávání na PC a mobilech rozdílně. Tvorba webových stránek s tímto musí počítat.
Pokud jste doposud splnili pouze minimální požadavky na mobilní vyhledávání,
teď je čas zaměřit se na vylepšení této oblasti.
Klíčová slova na ústupu
Pandemie Covid-19 ukázala, že analýza klíčových slov již není to nejdůležitější, když se svět neustále mění. Nyní se musí analyzovat přímo uživatelé a jejich digitální chování. Takový výzkum odkryje nové příležitosti a nápady, které průzkum klíčových slov odhalit nemusel.
Obsah vašeho webu i SEO copywriting musí odpovídat na potřeby,
které uživatelé vyjadřují ne slovy, ale způsobem vyhledávání.
Entita značky
Dopřejte Google komplexní informace o tom, kdo jste, co nabízíte a jaká je vaše cílová skupina, a to napříč všemi dostupnými kanály. Optimalizujte celou digitální přítomnost vaší značky. Nejde jen o web, ale o všechny vaše účty na sociálních sítích i dalších platformách, a jejich vzájemné interakci.
Zajistěte přítomnost své značky a všech relevantních informací o ní
v příslušných “základnách”.
Rychlejší, výkonnější, bezpečnější
Přístup dokonale zaměřený na uživatele musí zohledňovat tato kritéria:
- rychlost načítání webu
- reakce stránek na akci uživatele
- zabezpečení připojení k webu
- navigace na mobilním zařízení
Optimalizujte vše od rychlosti webu, přes přívětivost k mobilním zařízením
až po bezpečnostní protokoly.
Jiný úhel pohledu
Základní znalosti jsou samozřejmě důležité, ale musíte být otevření novým možnostem. Flexibilně se přizpůsobovat rychle se měnícím okolnostem a požadavkům. Rozhlédněte se jiným pohledem a jiným směrem, změňte způsob myšlení. Jako ho vlivem okolností mění uživatelé.
Upravte SEO taktiku z jednostranného zaměření na smíšený přístup,
abyste pochopili všechny ekonomické i psychologické faktory vyhledávání.
Delší obsah
V roce 2020 bylo zaznamenáno, že na výsluní se dostaly blogové články s více než 2 000 slovy. Očekává se, že tento trend bude pokračovat. Blogy s obsahem kolem 2 500 slov budou hodnoceny lépe než ostatní.
Získáváte-li provoz díky blogu, zaměřte se na delší texty.
Ale pozor, stále musí být kvalitní a v souladu s EAT.
Zaměření na uživatele
V tomto případě se nejedná o úplně nový trend, nicméně stále více a více důležitý. Zapomeňte na sebe a vyhovte návštěvníkům stránek. Jak na to?
- Omezte copy o vaší společnosti a produktech, ale vsaďte na copy, které odpovídá potřebám a obavám návštěvníků.
- Nenuťte uživatele k akcím, o které nestojí. Žádná vynucená vyskakovací okna.
- Dopřejte návštěvníkům snadnou orientaci na vašem webu.
Hlavní body skvělé SEO strategie pro rok 2021 jsme vám nastínili,
můžete začít ihned pracovat na změnách.
Nezapomeňte, že se musíte vžít do kůže uživatelů a ptát se sám sebe,
zda je web skutečně hodnotný a jestli se dobře používá.
Jak moc do hloubky řešíte své SEO vy? Souhlasíte s odborníky,
že i v této oblasti se trendy mění, nebo se raději držíte
starých osvědčených metod? Dejte nám vědět v komentářích.